“От любов към живота – Avon срещу рака на гърдата“ с първа награда от Българския форум на бизнес лидерите ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общ характер
Сряда, 02 Март 2016 16:07, CSR News



 

Кампанията „От любов към живота – Avon срещу рака на гърдата“ беше отличена с първо място в категория „Маркетинг, свързан с кауза” в рамките на 13-тото издание на Наградите за отговорен бизнес на Българския форум на бизнес лидерите. Проектът печели престижното отличие за втори път, като тази година се пребори със силната конкуренция на още 8 кандидатури на компании, които декларират подкрепата си за определена социална кауза. Красивата статуетка беше връчена от кмета на София и председател на журито Йорданка Фандъкова на Деница Желязкова, маркетинг мениджър на Avon за регион Балкани.

„Вече 14 години сме посветени на борбата срещу рака на гърдата у нас, защото Avon е много повече от козметична компания – ние сме Компанията за жени, а мисията ни е да вдъхновяваме дамите да се чувстват по-уверени, здрави и щастливи във всяка своя роля“, сподели Деница Желязкова. „Наградата е признание за усилията на хилядите Представители и отдадените служители на Avon, които вярват в нашата кауза и избират благотворителните ни продукти. Успехът си дължим и на отдадеността на нашия партньор - Фондация „Една от 8“, с които заедно създадохме проекта „Бъди до мен“. През 2016 г. Ще осигурим средства за психологическа и практическа помощ за жени с рак на гърдата, които ще получат шанс за по-качествен живот, независимо от тежката диагноза“, допълни тя. 

Домакин на годишните награди на БФБЛ беше Президентът на Република България г-н Росен Плевнелиев. Сред гостите на събитието бяха редица министри, заместник-министри, топ мениджъри на водещи български медии и представители на най-изявените в сферата на дарителството компании.

В рамките на кампанията „От любов към живота“ през 2015 г. Avon успя да набере сумата от 100 000 лв., с които ще финансира програмата „Бъди до мен“ – създадена в партньорство с Фондация „Една от 8“. През 2016 г. благодарение на нея компанията ще осигури: безплатни психологически и юридически консултации и групи по взаимопомощ за жени с рак на гърдата и техните близки; практическа и информационна подкрепа по време на лечението и във всеки един етап, в който е необходима; безплатни прегледи за рак на гърдата. Всичко това става възможно благодарение на обединените усилия на представители и клиенти на Avon, които вече 14 години горят за каузата и подкрепят битката с рака на гърдата с покупка на благотворителен продукт. 100% от печалбата от всеки един артикул се дарява. 

Едно от големите събития, донесло успеха на кампанията през 2015 г., беше Окриляващият поход срещу рака на гърдата, с който Представителии, партньори и приятели на компанията показаха колко обединени можем да бъдем в каузата. През октомври Avon организира и Розов месец срещу рака на гърдата в партньорство с „Една от 8“ и Bulgaria Mall, за да напомнят заедно на българката колко е важно ранното откриване на болестта, както и подкрепата, необходима на диагностицираните дами в България и техните семейства.

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Новини България

WWF КОЛЕДНА МИСИЯ: 3000

ТЪРСИМ 3000 ДАРИТЕЛИ ЗА ПРИРОДАТА С WWF     ИЗГУБЕНАТА ХАРМОНИЯ МОЖЕ ДА БЪДЕ ВЪЗСТАНОВЕНА Мисията на WWF е да се грижим за заобикалящата ни среда и хората да живеят...

Околна среда и Екология | WWF

Прочети..

„Тази Коледа чудесата правите вие“ - различна и интерактивна Коледна кампания

Стартира благотворителната кампания „Тази Коледа чудесата правите вие“ на фондация „За Нашите Деца“. Петото издание на инициативата цели да ангажира и вдъхнови служители на големи и малки компании в подкрепа...

Общество | CSR News

Прочети..

IBM подкрепя икономическото развитие, образованието и здравеопазването в България

Мисията на IBM Corporate Service Corps стартира в България за първи път София, 16 октомври 2017 г. – IBM обяви днес началото на първата по рода си IBM Corporate Service...

Общество | CSR News

Прочети..