https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Маркетинг обвързан с кауза
“Говори открито срещу домашното насилие“ с първа награда за „Маркетинг, свързан с кауза“ на БФБЛ ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Четвъртък, 05 Март 2015 19:42, CSR News


Кампанията на AVON „Говори открито срещу домашното насилие“ беше отличена с първо място в категория „Маркетинг, свързан с кауза” в рамките на 12-тото издание на Наградите за отговорен бизнес на Българския форум на бизнес лидерите. Проектът се пребори със силната конкуренция на още 14 кандидатурина компании, които рекламирайки свой продукт, декларират подкрепата си за определена социална кауза. Престижното първо място беше връчено от Даниела Везиева, заместник-министър на икономиката, на Деница Желязкова, мениджър ПР и реклама на AVON за регион Балкани.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Залесиха 15 000 дървета по програмата „Our Forest” ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Понеделник, 27 Октомври 2014 21:04, CSR News


Дарителската инициатива на екологични перилни препарати „My Forest” за възобновяване на горските масиви в България продължава

15 000 иглолистни и широколистни дървета бяха залесени в района на Копривщица в рамките на програмата „Our Forest”. Кампанията за възстановяване на горския фонд у нас е част от дългосрочната стратегия на марката за екологични перилни препарати „My Forest”. В рамките на инициативата „My Forest” дарява по 10 стотинки от всеки свой продаден килограм или литър перилен препарат. 

Powered by Web Agency
Продължава
 
Фондация "За Нашите Деца" и M3 College стартират първата "ПР работилница" с кауза ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Петък, 13 Юни 2014 07:39, Фондация "За нашите деца"

Събитието, което ще се състои днес в сградата на M3 College, ще събере на едно място комуникационни специалисти – пиари, рекламисти и журналисти, които да дискутират и обсъдят идеи как да се стимулира обществото да промени някои свои нагласи и ценности, свързани с детето и неговото право да живее в сигурна семейна среда, както и нагласи, свързани с дарителството в България. Целта на срещата е да се откроят добрите практики и да се обсъдят нови идеи за по-ефективно популяризиране на каузите на фондация „За Нашите Деца“.

Powered by Web Agency
Продължава
 
P&G осигурява „дом далече от дома” за всички майки в Сочи със своята Семейна къща ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Петък, 10 Януари 2014 13:38, CSR News

Марките на P&G като Pantene®, Fairy® и Gillette® предоставят на майките на олимпийците Семейната къща на P&G и незабравимо пътуване до Сочи за Зимните олимпийски игри 2014 и гостуване в Семейната къща на P&G

Powered by Web Agency
Продължава
 
ЧЕЗ раздаде награди на своите лоялни клиенти ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Понеделник, 16 Септември 2013 15:48, ЧЕЗ България

Броят на печелившите в кампанията „Лоялността ви се отплаща” достигна 600. ЧЕЗ изтегли последните 25 печеливши в кампанията „Лоялността ви се отплаща", с което броят на спечелилите награди в рамките на тази кампания достигна 600.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Страница 2 от 7

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..