Сряда, 30 Май 2012 17:46, CSR Events |
Кога:
|
31 май 2012
|
Къде:
|
зала на M3 College (ул. „20 април“ № 26, съвсем близо до пл. „Руски паметник“)
|
Начало:
|
19:00 часа
|
ВХОД СВОБОДЕН!
През последните години най-масовите кампании, които обединяват много и различни хора, са именно тези със социална насоченост. Потвърждение е и фактът, че в тазгодишното издание на конкурса “PR Приз 2012” най-голям интерес имаше към социално отговорните категории, като най-много проекти бяха подадени в категория „Социално отговорна PR кампания на организация от бизнес сектор“.
В същото време някои от популярните кампании в национален мащаб събраха колкото симпатии, толкова и критика.
За да разберем кое кара българите да повярват в добрата кауза и кое ги отблъсква, на събитието са поканени експерти, специалисти и организатори на подобни инициативи, за да споделят своя опит и успешни практики.
Те ще търсят отговор и на въпросите:
- Само големите ли могат да си позволят да са социално ангажирани?
- Как социално отговорна кампания може да повлияе на имиджа на дадена компания?
- До каква степен трябва да са ангажирани служителите на компанията?
- Къде е границата между популяризирането и парадирането при социалните кампании?
- Как да накараме повече хора да повярват в идеята и да се ангажират с нея?
- Как да реагираме адекватно на негативните отзиви и нападки, че зад каузата на компанията се крият изцяло фирмени интереси?
- Какви рискове крие ангажирането на известни личности?
Специални гости:
- Радина Ралчева, собственик и управител на Go Green Communications, агенция, специализирана в областта на „зеления“ PR
- Радослава Мечкюрева, завеждащ сектор "Връзки с обществеността" в "Райфайзенбанк"
- Борис Колев, изпълнителен директор на CSR Bulgaria
- Борис Луканов, собственик на консултантска агенция Marketing Creative Lab Consult и активен блогър (http://www.borisloukanov.com/)
|