https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
31 май: Каква e ролята на социалнo отговорните кампании за бизнеса? ПДФ Печат Е-мейл
Сряда, 30 Май 2012 17:46, CSR Events

 

 

Кога:

31 май 2012

Къде:

зала на M3 College (ул. „20 април“ № 26, съвсем близо до пл. „Руски паметник“)

Начало:

19:00 часа


ВХОД СВОБОДЕН!

През последните години най-масовите кампании, които обединяват много и различни хора, са именно тези със социална насоченост. Потвърждение е и фактът, че в тазгодишното издание на конкурса “PR Приз 2012” най-голям интерес имаше към социално отговорните категории, като най-много проекти бяха подадени в категория „Социално отговорна PR кампания на организация от бизнес сектор“.

В същото време някои от популярните кампании в национален мащаб събраха колкото симпатии, толкова и критика.

За да разберем кое кара българите да повярват в добрата кауза и кое ги отблъсква, на събитието са поканени експерти, специалисти и организатори на подобни инициативи, за да споделят своя опит и успешни практики.

Те ще търсят отговор и на въпросите:

 

  • Само големите ли могат да си позволят да са социално ангажирани?
  • Как социално отговорна кампания може да повлияе на имиджа на дадена компания?
  • До каква степен трябва да са ангажирани служителите на компанията?
  • Къде е границата между популяризирането и парадирането при социалните кампании?
  • Как да накараме повече хора да повярват в идеята и да се ангажират с нея?
  • Как да реагираме адекватно на негативните отзиви и нападки, че зад каузата на компанията се крият изцяло фирмени интереси?
  • Какви рискове крие ангажирането на известни личности?

 


Специални гости:

 

  • Радина Ралчева, собственик и управител на Go Green Communications, агенция, специализирана в областта на „зеления“ PR
  • Радослава Мечкюрева, завеждащ сектор "Връзки с обществеността" в "Райфайзенбанк"
  • Борис Колев, изпълнителен директор на CSR Bulgaria
  • Борис Луканов, собственик на консултантска агенция Marketing Creative Lab Consult и активен блогър (http://www.borisloukanov.com/)

 

 

Powered by Web Agency