http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/303409CSR_Banner_4.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/204459CSR_Banner_1.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/298771CSR_Banner_3.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/480660CSR_Banner_2.jpg

TELUS International Europe (известна до сега като CallPoint powered by TELUS) е многоезичен  контактен център, който от  2004 г. насам предоставя висококачествени услуги за аутсорсинг на бизнес процеси. В компанията  работят повече от 1200 служители на територията на 4 офиса в София, Пловдив (България), Букурещ и Крайова (Румъния). Компанията предоставя иновативно обслужване на клиенти по цял свят на повече от 30 езика. През 2012г., комапията става част от TELUS International, доставчик на услуги за аутсорсинг на бизнес процеси и контактни центрове за клиенти в цял свят предоставя иновативно обслужване като поставя клиента винаги на първо място, чрез силата на екипната работа, комбинативното мислене и корпоративна култура. TELUS International е глобална дъщерна компания на TELUS, водеща канадска телекомуникационна компания с 11,3 млрд. канадски долара (7,5 млрд. евро) размер на годишните приходи и 13,3 млн. клиенти. В подкрепа на своята философия да даваме, там където живеем (To give where we live), компания TELUS и всички нейни служители, са предоставили повече от 198 млн. евро (300 млн. канадски долара) за благотворителност и за организации с нестопанска цел, както и са изработили доброволно повече от 4,8 млн. часа в подкрепа на местните общности, считано от 2000 г. до сега.

Петнадесет обществени бордове на TELUS по света са двигателите на местните филантропски инициативи на Компанията. От TELUS са горди, че са били определени за най-забележителната филантропска организация в света за 2010 г. от Специализирана благотворителна организация по събиране на средства (Association of Fundraising Professionals), което е първото по рода си признание от такъв мащаб присъдено на канадска компания.

Powered by Web Agency
 

Сертификати и КСО Доклади

Сертификати:

  • ISO 9001:2008 - Система за управление на качеството
  • ISO 27001:2005 – Система за управление на информационната сигурност
  • PSI DSS

 

Доклади:

each and every day what matters to you matters to us putting you first

Каузи, проекти и реализирани инициативи

Ден на Подкрепа на TELUS - Всяка година, в един специален ден – Ден на подкрепа (Day of Giving) всички служители на TELUS International по света обединяват силите, желанието и енергията си около благородна кауза.

През 2013г. за първи път магията на Деня на подкрепа на TELUS International достигна и България. С партньорството на фондация I CAN TOO, над 350 служители на TELUS International дариха времето, сърцата и труда си в Училището за деца с нарушено зрение „Луи Брайл“ в гр. София. В рамките на инициативата извършихме множество дейности: като – подмяна на подовата настилка и окабеляване на компютърния кабинет, боядисване, почистване, изграждане на зони за почивка, реставрация на игрището, почистване на специалната сензорна градина и други.

През 2014г. се върнахме отново в училището за незрящи деца „Луи Брайл“, за да довършим започнатото. Инвестицията на TELUS International Europe бе насочена към основен ремонт на пансиона към училището: шпакловане и боядисване на стените, ремонт на електрическата инсталация, полагане на нови настилки в стаите, закупуване на щори, ново спално бельо и други консумативи, подмяна на всички осветитени тела. Над 500 доброволца работиха със собствени сили върху освежаването на училището като боядисваха и подреждаха стаи, подменяха осветителни тела, ремонтираха мебели, поставяха щори, окосиха и почистиха тревните площи, почистиха сензорната градина и я подготвиха за зимния сезон. Благодарение на медийния интерес към инициативата, нуждите на училището достигнаха до още много организации, които се отзоваха и помогнаха. Така успяхме да реализираме основната цел на Дните на Подкрепа на TELUS, а именно да ангажираме цялото общество в името на обществена полезна кауза.

През 2015г. за пръв път проведохме TELUS Деня на Подкрепа и в Пловдив. Там нашите служите се увеличават с всеки изминал ден и ние решихме да им предоставим възможността да добпринесът към местното общество, къдеот живеят. Фокусът на Деня на Подкрепа попадна върху Детската къща, част от Комплекса за социални услуги за деца и семейства, в кв. Коматево. Над 150 доброволеца обединиха усилия в шпакловане и боядисване на стените в стаите, коридорите и стълбището, поставяне на нови климатици и нови мебели в спалните помещения, поставяне на нови осветителни тела, ремонтиране и боядисване на специалната арт стая и оборудването й с компютри и телевизор, поставяне на нови завеси и спално бельо, почистване на градината, засаждане на раиграс и цветя, ремонтиране на беседката, боядисване на оградата и много други.

Националните кампании на Holiday Heroes – TELUS International предоставя кол център услугите си на Holiday Heroes по време на техните национални кампании Коледна и Великденска. Наши служители приемат обажданията на хиляди семейства, които искат да се запишат за получаване на празничен пакет с храна.


Разпродажба на домашно приготвени вкусотии – всеки месец, наши служители на доброволен принцип приготвят домашно проготвени вкусотии, които се разпродават на импровизиран базар и всички събрани средства отиват за подпомагане на институциите, където сме провели Деня на Подкрепа. Последните инициативи с София бяха посветени на събиране на средства за закупуване на ново оборудване за класните стаи на училището. А в Пловдив колегите посветиха разпродажбите на идеята да съберат сумата необходима на децата от Комплекса за социално подпомагане за деца и семейства в гр. Пловдив, да отидат на летен лагер.

Партньорства с I Can too – базари, продажба на картички по телефона

Партньорства с Международния Женски Клуб – коледен базар и акции по събиране на неща от първа необходимост за институциите – памперси, храни, дрехи , учебни помагала, спално бельо, играчки и др.

Зелени инициативи – Carpooling, събиране на батерии, хартия и други.

Вътрешна политика към служителите

TELUS International има широка гама придобивки за своите служители. Някои от основните са: организиран транспорт за всички служители, които работят нощни смени; доброволно здравно осигуряване, Фитнес зала на таериторията на офиса и зала, предоставяща групови спортни занимания за всички служители – йога и други.; няколко пъти в седмицата на място в офиса се предоставят масажи за намаляване на стреса; психолог, който е назначен на пълен работен ден; ваучери за храна; отстъпки за наши служители в заведения за хранене, спортни клубове, автокъщи и дуги; преференциални условия в различни банки за наши служители; модерни релакс зони на всеки етаж от нашите офиси; специална библиотека, където нашите все още учащи служители, могат да се пдготвят за изпити; безплатни езикови обучения; бляскави коледни партита; много доброволчески инициативи (Денят на Подкрепа на TELUS, ежемесечни разпродажби, участия в много благотворителни кампании)

Бъдещи планове и Стратегия

 

Към месец август 2015г:
  • Компанията не спира да развива своята социално-отговорна политика. Само след няколко месеца, в началото на септември ще организираме третият по ред Ден на Подкрепа на TELUS в София.
  • Преди по-малко от месец обявихме сформирането на Обществения борд на TELUS, който след няколко седмици ще проведе първото си заседание и ще отпусне финансиране на първите одобрени проекти. До края на 2015г. Трябва да разпредели 100 000 канадски долара (приблизително 74 000 евро). Следващата среща се планира за септември, а последната за месец декември.

 

Telus Видео