http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Кампанията на AVON „Говори открито срещу домашното насилие“ призовава българката да не живее в страх в дома си ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Четвъртък, 06 Август 2015 09:12, CSR News


През 2015 г. компанията набира средства за откриване на първата денонощна национална телефонна линия за жертви на тормоз, предоставяща професионална помощ


Само за първата половина на 2015 г. в България са регистрирани над 1500 случая на домашно насилие.* Статистика, която за поредна година потвърждава тревожната действителност, че домашното насилие е сред най-често срещаните престъпления у нас. Фактът, че всяка четвърта българка е жертва на вербален,  физически и/или психологически тормоз, също остава непроменен, като три от жените не знаят къде да потърсят помощ. Ето защо кампанията „Говори открито срещу домашното насилие“ си постави отговорната задача да набере средства за осигуряването на постоянен достъп на пострадалите от цялата страна до професионална помощ.


И през тази година кампанията залага на провокираща визия, отправяйки силно послание към жертвите: „Докато смъртта ви раздели? Насилието няма място в твоя дом“. В категоричната визия „Говори открито“ използва крещящ образ на насилие в дома, с който да обърне вниманието на хората към горещата тема, която специалистите определят като терор, а в същото време обществото все още не възприема като основен проблем. За да подчертае нуждата и важността насилието да бъде осъзнато от жертвата и спряно навреме, кампанията избира дръзко изображение, с което акцентира върху факта, че често жертвите с години приемат насилието у дома и отказват да признаят пред себе си и околните, че имат проблем. Заложената крайност в избраната визия на кампанията набляга също на факта, че в много случаи насилникът е човек с напълно различно лице зад стените на дома.  Силното послание „Насилието няма място в твоя дом!“ е призив за защита на правото на всяка жена да живее в дом без насилие.


Със старта на кампанията AVON напомня, че всеки, който иска да подкрепи каузата, може да закупи благотворителен продукт от синята серия на компанията. 100% от печалбата от всеки артикул се заделят за откриването на първата  денонощна национална телефонна линия в помощ на жертви на тормоз у нас.

Набирането на средства в името на каузата е целогодишно, а крайната цел на кампанията – да сложи край на насилието в българския дом.


Телефонната линия цели да осигури непрестанен достъп на пострадали от цялата страна до професионална помощ - психолози, юристи и социални работници. Те ще консултират и ще посочват първите необходими стъпки по телефона, ще пренасочват жертвите към кризисните центрове в страната, а чрез мобилните си екипи ще осигуряват и достъп до най-отдалечени места в страната. По този начин дългогодишният партньор на „Говори открито“ и бенефициент на дарените средства - „Алианс за защита от насилие, основано на пола“, ще осигури комплексна услуга за пострадалите.


Подкрепи създаването и поддръжката на първата денонощната национална телефонна линия, специализирана за домашно насилие, като избереш и закупиш благотворителен продукт от синята серия на AVON. Артикулите „Нови възможности за жените“ - пръстен, елегантна гривна, колие и чаша - носят символа на безкрайността и силното послание за неограничените възможности, които се откриват пред жените, след като се откъснат от порочния кръг на насилието.


До момента в рамките на кампанията „Говори открито срещу домашното насилие“ на AVON са дарени 75 000 лв., с които са осъществени близо 1000 безплатни социално-психологически и юридически консултации за жертви на домашно насилие, а през 2015 г. се подпомага стартирането на дейността на първия кризисен център в Югоизточна България за жени и деца, жертви на насилие – този в Димитровград.


Благотворителните продукти от синята серия на компанията можете да поръчате на своя Представител или онлайн на WWW.AVON.BG.


*Данните са на „Алианса за защита от насилие, основано на пола“ (АЗНОП)

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Стани новия Герой на ПРОМЯНАТА

Остават три седмици за кандидатстване в най-голямата социално отговорна инициатива на NOVA - ПРОМЯНАТА 2017/2018Всеки, който желае да стане новият Герой на ПРОМЯНАТА може да участва до 18 юли на...

Общество | CSRBG

Прочети..

Вдъхновение и дегустация - официално представяне на HOPe Restaurant

  Представянето на социалното предприятие за интеграция на младежи от домове за деца ще бъде открито от посланика на Великобритания в България г-жа Ема Хопкинс   На 9 февруари 2017г....

Човешки капитал и условия на труд | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..

Стартира коледната кампания на фондация „За Нашите Деца“ - Тази Коледа чудесата правите Вие

Фондация „За Нашите Деца“ стартира четвъртото издание на коледната си кампания „Тази Коледа чудесата правите Вие“. Кампанията не е поредната благотворителна инициатива покрай празниците. Целта е тя да ангажира...

Общество | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..