Нов доклад за "Измерване на споделена стойност" Печат

Как да отключите такава стойност чрез свързването на социалните и бизнес резултати?

 

Как компаниите измерват ефективността от стратегията си за споделена стойност? Какви похвати и инструменти са нужни за да отключите създаването на нова споделена стойност – от бизнеса и от обществото едновременно? Как измерването на такава стойност предоставя важна информация както за управители, така и за общността?

 

Измерване на Споделена Стойност е нов доклад от Майкъл Е. Портер и FSG, подкрепен от Nestlé, Intel, InterContinental Hotels Group и Rockefeller Foundation. Той отговаря на тези въпроси чрез представянето на много примери от водещи световни компании, които прилагат измерване на споделената стойност. Като последствие от статията на Харвард Бизнес Ревю „Създаването на споделена стойност” от Майкъл Портер и Марк Крамер, този доклад е част от серия изследвания, които се фокусират върху необходимите инструменти и методи за прилагане на споделената стойност в практиката.

 

Авторите споделят, че ефективното измерване на споделената стойност интегрира стратегия и измерващи процеси, и стриктно проследява степента, до която социалната ефективност подобрява икономическата стойност за бизнеса.

 

Доклада подчертава ключови стъпки в методологията на измервателния процес и показва как да:

 

  • Да включите измерването като част от стратегията
  • Да отключите нова споделена стойност от резултатите от измерването
  • Да разграничите целите на измерването на споделена стойност от съществуващите подходи за измерване на КСО/ практики за устойчиво развитие и социално въздействие
  • Да извлечете нови данни, с които да привлечете инвеститори
  • Да приложите практически подходи за измерване на практиките за споделена стойност

 

„Измерване на споделена стойност” е доклад, който предоставя на бизнес лидерите карта, с която да определят и измерят създаването на споделената стойност.

Докладът е на английски език и може да го прочетете тук: http://www.fsg.org/

Превод: Анастасия Велева

 

 

Powered by Web Agency
 

Още статии от CSR BG :