http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Според проучване на Аон България 75% от работодателите в България предлагат допълнително здравно осигуряване ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Човешки капитал и условия на труд
Понеделник, 23 Февруари 2015 20:56, CSR News


Само една четвърт от работодателите в България не предлагат допълнително здравно осигуряване на служителите си показва проучване на Аон България. 44% от служителите, които получават придобивки, не са доволни от тях и те не посрещат нуждите им.  От друга страна, 56% смятат, че придобивките отговарят на потребностите им.


Допълнителното здравно осигуряване, което да включва и стоматологична помощ и разходи за диоптрични стъкла и очила, е най-желаното от служителите. На второ място в предпочитанията се нареждат ваучерите за спорт и спа процедури, които набират все по-голяма популярност. Допълнителните дни платен годишен отпуск традиционно са добър и предпочитан стимул от служителите, следван непосредствено от осигурен транспорт до работното място. Не само– ваучерите за такси и картите за градски транспорт се ценят като придобивка, служебният автомобил също. Допълнителните бонуси за добре свършена работа също се приветстват от служителите.

Оказва се, че комуникацията със служителите влияе на оценката на придобивките – някои служители не са наясно какво точно получават и как да се възползват от дадена придобивка. И въпреки че 91% от компаниите в България инвестират в комуникиране на програмите си за стимулиране и придобивки, електронната поща се оказва най-използвания, но в същото време и най-старомоден и неефективен начин.. Все още в България само 32% от компаниите имат специален електронен портал, който ползват за целта.За разлика от това, този канал е използван от работодателите в Европа в най-голяма степен. Алармиращ е фактът, че  едва  24% от работодателите в България планират да въведат нови канали за комуникация на придобивките.

Няколко са причините компаниите да комуникират какво получават техните служители в допълнение на месечното им възнаграждение. Една от тях е задържане и повишаване нивото на ангажираност на служителите, както и тяхното мотивиране. Друга основна цел е да постигнат правилно разбиране и използване на предоставяните придобивки.Не на последно място, компаниите го правят, за да задържат и привличат таланти, както и да бъдат социално отговорни към своите служители. .

Aонпровежда проучването в България за девета година. Към момента компанията разполага с най-всеобхватната и мащабна база данни на служителски мнения в страната. За този период са изследвани общо над 460 компании от най-разнообразни сектори на икономиката. Компанията разполага с база данни с 80 000 мнения на служители и 2300 мнения на топ мениджъри, които представляват повече от 352 000 заети в икономиката ни. В проучването през 2014 година се включиха общо 56 компании от 12 индустрии. Близо 14 500 служители споделиха мнението си за своя работодател и 456 топ мениджъри оцениха компаниите, които управляват.

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Стани новия Герой на ПРОМЯНАТА

Остават три седмици за кандидатстване в най-голямата социално отговорна инициатива на NOVA - ПРОМЯНАТА 2017/2018Всеки, който желае да стане новият Герой на ПРОМЯНАТА може да участва до 18 юли на...

Общество | CSRBG

Прочети..

Вдъхновение и дегустация - официално представяне на HOPe Restaurant

  Представянето на социалното предприятие за интеграция на младежи от домове за деца ще бъде открито от посланика на Великобритания в България г-жа Ема Хопкинс   На 9 февруари 2017г....

Човешки капитал и условия на труд | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..

Стартира коледната кампания на фондация „За Нашите Деца“ - Тази Коледа чудесата правите Вие

Фондация „За Нашите Деца“ стартира четвъртото издание на коледната си кампания „Тази Коледа чудесата правите Вие“. Кампанията не е поредната благотворителна инициатива покрай празниците. Целта е тя да ангажира...

Общество | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..