http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Кампанията на AVON „Зелени гори за красиво утре“ набра 7.5 милиона долара за четири години ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Околна среда и Екология
Петък, 12 Юни 2015 07:24, CSR News

 

От старта си през 2010 година насам зелената програма е дарила над 7,5 милиона долара на организациите The Nature Conservancy и World Wildlife Fund за предотвратяване на обезлесяването в Бразилия и Индонезия

 

Програмата на козметичния гигант AVON „Зелени гори за красиво утре“ набра 7,5 милиона долара от старта на проекта през 2010 година досега. Традиционно компанията дари събраните средства на организациите The Nature Conservancy (TNC) и World Wildlife Fund (WWF), които целят да сложат край на изсичането на горите в Бразилия и Индонезия – двете най-критични точки на обезлесяване в света.

 

Дългогодишната кампания на AVON, която през 2010 година стартира с името „Здравей, мое зелено утре“, набира средства чрез продажба на специални благотворителни продукти от представители на AVON в над 50 държави, сред които и България. Всички хора по света, закупили продуктите и подкрепящи каузата със средствата си, са част от „зелена армия”, която се бори срещу обезлесяването. Компанията дарява всички приходи от продажбите на артикулите за възстановяване на атлантическите дъждовни гори в Бразилия и тропическите гори в Индонезия, наричани „белите дробове на Земята“. Те са сред най-застрашените от изчезване гори в света и запазването им е ключово за смекчаване на климатичните промени, подпомагането на биологичното разнообразие и осигуряването на здраве и икономическа стабилност на хората.

 

Благодарение на успешното партньорство между кампанията на AVON „Зелени гори за красиво утре“ и ТNC през 2014 година в бразилската атлантическа гора са засадени над 8 милиона дървета.

 

„С подкрепата на AVON успяхме да възстановим общо 23 милиона дървета и над 89 хиляди декара гора от 2008 година насам“, заяви Рубенс Бенини, координатор на TNC по проекта.

 

От 2011 година кампанията „Зелени гори за красиво утре“ съдейства и на програмата “New Trees” на WWF. С взаимни усилия компанията и организацията поддържат повече от 148 хиляди дървета на територията на 3700 декара в Индонезия. Заедно с местните общности се засаждат дръвчета в целия Индонезийски архипелаг за създаване на коридори от естествена среда за застрашените видове, осигуряване на водни запаси за селата и подпомагане на тези, чието препитание зависи от горите.


"В Индонезия, където горите бързо изчезват, съдействието между програмата „New Trees” и компания като AVON, която отговорно предпочита използването на FSC сертифицирана хартия* за своята дейност, е от ключово значение за опазването им“, коментира Линда Уокър, директор на WWF‘s Global Forest & Trade Network в Северна Америка.

 

AVON предлага продуктите си чрез над 6 милиона активни независими Представители в над 100 страни по света. Това дава на компанията уникалната способност да ангажира и мобилизира хората да помагат и подкрепят обществено значими каузи като борбата срещу рака на гърдата, домашното насилие, както и екологичната инициатива срещу световното обезлесяване. Като водеща в света компания за красота и директни продажби, AVON следва отговорно ангажимента си към околната среда във всички сфери на своя бизнес и непрестанно развива политиката си за устойчиво развитие.


*Независима и надеждна горска сертификация по международната система FSC, която показва, че даденият продукт произхожда от добре управлявани гори.

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Новини България

Стани новия Герой на ПРОМЯНАТА

Остават три седмици за кандидатстване в най-голямата социално отговорна инициатива на NOVA - ПРОМЯНАТА 2017/2018Всеки, който желае да стане новият Герой на ПРОМЯНАТА може да участва до 18 юли на...

Общество | CSRBG

Прочети..

Вдъхновение и дегустация - официално представяне на HOPe Restaurant

  Представянето на социалното предприятие за интеграция на младежи от домове за деца ще бъде открито от посланика на Великобритания в България г-жа Ема Хопкинс   На 9 февруари 2017г....

Човешки капитал и условия на труд | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..

Стартира коледната кампания на фондация „За Нашите Деца“ - Тази Коледа чудесата правите Вие

Фондация „За Нашите Деца“ стартира четвъртото издание на коледната си кампания „Тази Коледа чудесата правите Вие“. Кампанията не е поредната благотворителна инициатива покрай празниците. Целта е тя да ангажира...

Общество | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..