http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Лидл България зариби над 80 км родни планински реки с балканска пъстърва ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Околна среда и Екология
Сряда, 30 Октомври 2013 13:20, CSR News


Над 42 000 едногодишни балкански пъстърви заплуваха в родните реки вчера след съвместна кампания на Лидл България и Риболовен клуб Балканка „Дай шанс на Балканката!”. Общо над 80 км в планински реки бяха покрити като площ с кампанията по зарибяването, което се случи със знанието на Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури (ИАРА).


На събитието присъстваха Венцислав Иванов, главен експерт в ИАРА, както и представители на клуб Балканка.
В периода 17-27 октомври над 7 000 фена на Лидл България във Facebook се включиха в онлайн ловене на риби чрез приложението „Дай шанс на Балканката!”. За 10 дни те успяха да уловят над 42 000 балкански пъстърви. Днес виртуалните риби бяха трансформирани в живи и пуснати във планинските реки на България от Риболовен клуб Балканка.


Балканската пъстърва е най-бързо изчезващият вид в нашите планински реки. Това е резултат от много външни фактори, сред които използването на забранени методи за риболов и зарибяването с чужди видове като американката, които изяждат храната, хайвера и малките на балканката. Лидл България застава зад идеята, че заедно можем да направим много за съхраняването на вида.


„С кампанията „Дай шанс на Балканката!” ще спомогнем за опазването на местните видове и възстановяването на рибното многообразие в родните реки. Благодарим на всички наши фенове в социалната мрежа, които се включиха активно в онлайн ловенето на пъстърви.”, заявиха от компанията.


Предвид високия интерес на публиката към кампанията, Лидл България се ангажираха да я реализират повторно в края на пролетта, когато стартира отново сезона на зарибяването.


„Благодарим на Лидл България за това, че приеха предизвикателството да реализират подобна кампания. Радваме се, че чрез вас успяваме да популяризираме проблема с изчезването на балканската пъстърва до повече хора и видяхме, че те с желание допринесоха за тези над 42 000 рибки, които пускаме днес в родните планински реки.”, заяви Алън Тюфекчи, председател на УС на клуб Балканка, при връчване на благодарствена грамота към Лидл България.


Реализирането на повторна кампания по онлайн ловене на балкански пъстърви се планира през април 2014 г.

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Стани новия Герой на ПРОМЯНАТА

Остават три седмици за кандидатстване в най-голямата социално отговорна инициатива на NOVA - ПРОМЯНАТА 2017/2018Всеки, който желае да стане новият Герой на ПРОМЯНАТА може да участва до 18 юли на...

Общество | CSRBG

Прочети..

Вдъхновение и дегустация - официално представяне на HOPe Restaurant

  Представянето на социалното предприятие за интеграция на младежи от домове за деца ще бъде открито от посланика на Великобритания в България г-жа Ема Хопкинс   На 9 февруари 2017г....

Човешки капитал и условия на труд | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..

Стартира коледната кампания на фондация „За Нашите Деца“ - Тази Коледа чудесата правите Вие

Фондация „За Нашите Деца“ стартира четвъртото издание на коледната си кампания „Тази Коледа чудесата правите Вие“. Кампанията не е поредната благотворителна инициатива покрай празниците. Целта е тя да ангажира...

Общество | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..