http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
600 деца превземат фабрики, лаборатории и бизнес пространства в „Гордея се с труда на моите родители” ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Образование и Наука
Вторник, 03 Ноември 2015 14:41, Global Compact


За трета поредна година се проведе националната инициатива на българския бизнес, насочена към възраждане на труда като ценност „Гордея се с труда на моите родители”. Идеята е със специално разработени програми и игри бизнеса да покаже на децата на своите служители защо трудът на родителите им е важен. Тази година тя обхвана 21 компании, в 19 града в страната и децата ще имах възможност да се запознаят със 115 професии от повече от 15 секторa на икономиката.


Целите на програмата са да разкрие пред децата творческата страна на труда, да бъдат демистифицирани парите като ценност и да бъде ясно показано, че те са измерител на приноса на всеки трудещ, който той има за създаването на крайния продукт или услуга. Днес изграждането на адекватна ценностна система е резултат не само на семейната и училищна среда, но и грижа на бизнеса, тъй като родителите са все по-ангажирани с живота на компаниите, в които работят. 

„Гордея се с труда на моите родители” осветява ясно няколко тенденции: завръщане към онаследяването на професията, осмисляне на собствения труд от страна на служителите и на неговата ценност, разширяване на възможностите за ранно кариерно ориентиране чрез съпреживяване на професиите от страна на децата. Наблюдава се и нарастваща съпричастност на все повече служители на компаниите, без да са пряко ангажирани с реализирането на инициативата.

Устойчивостта на националната инициатива „Гордея се с труда на моите родители” води до естественото й разширяване и надграждане. Тази година нейният финал ще бъде „Базар на професиите”, отворен за всички родители и подрастващи. 

От 2014 г. се осъществява обмен на деца между компаниите, като по този начин те получават възможност да научат за повече и различни професии. “Гордея се с труда на моите родители“ е програма на Българската мрежа на Глобалния договор на ООН, а целта е да бъде ежегодна и да обхване бизнеса в цялата страна. Тази есен в 21 компании ще гостуват повече от 600 деца от 19 града –  Асеновград, Благоевград, Бургас, Варна, Гоце Делчев, Гълъбово, Девня, Димитровград, Карлово, Кърджали, Пирдоп, Плевен, Пловдив, Сливен, София,  Панагюрище, Перник, Пирдоп и Сливница. Медийни партньори на проекта са БНТ, България он ер, Radio Family, списание Първите 7, Investor.bg, Computerworld, b2b media, CSR Bulgaria, HealthyNews Media.

 

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Academy партньори

Новини България

Стани новия Герой на ПРОМЯНАТА

Остават три седмици за кандидатстване в най-голямата социално отговорна инициатива на NOVA - ПРОМЯНАТА 2017/2018Всеки, който желае да стане новият Герой на ПРОМЯНАТА може да участва до 18 юли на...

Общество | CSRBG

Прочети..

Вдъхновение и дегустация - официално представяне на HOPe Restaurant

  Представянето на социалното предприятие за интеграция на младежи от домове за деца ще бъде открито от посланика на Великобритания в България г-жа Ема Хопкинс   На 9 февруари 2017г....

Човешки капитал и условия на труд | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..

Стартира коледната кампания на фондация „За Нашите Деца“ - Тази Коледа чудесата правите Вие

Фондация „За Нашите Деца“ стартира четвъртото издание на коледната си кампания „Тази Коледа чудесата правите Вие“. Кампанията не е поредната благотворителна инициатива покрай празниците. Целта е тя да ангажира...

Общество | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..