http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Партньорство отвъд тенденциите ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Образование и Наука
Вторник, 29 Октомври 2013 16:36, CSR News

 

Приоритетните области за даряване на българските компании са социалната сфера, образование и наука, екология и околна среда. Във всички тях преобладават каузите, свързани с деца, хора със специфични нужди, възрастни хора.


Изследвания от 2010, 2011 и 2012 г. показват, че компаниите в страната правят най-големите по обем финансови дарения в целия процес по дарителство и социална отговорност – близо 50 %. Дори конкретните числа на размера на даряване да бъдат пренебрегнати, не може да бъдат омаловажени отчетливите тенденции - а именно: засилване на КСО сред компаниите, увеличаване на организациите, развиващи и инвестиращи във филантропската си политика, развиването на устойчиви дарителски практики за сметка на еднократни актове на благотворителност, както и увеличаване размерите на даренията.

 

Когато данните за областите на дарителство биват обобщени, става ясно, че приоритетните области за даряване на българските компании са социалната сфера, образование и наука, екология и околна среда. Във всички тях преобладават каузите, свързани с деца, хора със специфични нужди, възрастни хора.

 

CSR Bulgaria прави крачка в страни от най-популярните каузи за даряване, като припознава като корпоративна отговорност и връзката между наука и съвременно изкуство тъй като счита тази връзка за гарант за устойчивост, ефективност и ефикасност на инвестициите на компаниите в развитието на наука, популяризация на достиженията.

 

Мрежата разпозна потенциала от това най-интересните, знаещи, любопитни и отворени към експерименти хора от областта на науката и културата да се срещнат, за да задават въпроси и да търсят отговори по значими теми заедно.

 

Това се случва на практика в новия проект на Организация за съвременно алтернативно изкуство и култура "36 маймуни". В момента екип от професионалисти работи по създаването на спектакъла „Времето на кварките”, който с основание може да бъде наричан и театрална лекция по физика. Основната цел на проекта е да изследва понятието „време” през очите на съвременната наука. Със средствата на театъра екипът ще разкаже по интересен, достъпен, но заедно с това задълбочен и коректен начин, за някои от най-интересните парадокси в съвременната физика, свързани с елементарните частици, Големия взрив, паралелните пространства и манипулируемостта на времето.

 

За повече информация за спектакъла, вижте тук.

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Academy партньори

Най-четени статии

Новини България

Стани новия Герой на ПРОМЯНАТА

Остават три седмици за кандидатстване в най-голямата социално отговорна инициатива на NOVA - ПРОМЯНАТА 2017/2018Всеки, който желае да стане новият Герой на ПРОМЯНАТА може да участва до 18 юли на...

Общество | CSRBG

Прочети..

Вдъхновение и дегустация - официално представяне на HOPe Restaurant

  Представянето на социалното предприятие за интеграция на младежи от домове за деца ще бъде открито от посланика на Великобритания в България г-жа Ема Хопкинс   На 9 февруари 2017г....

Човешки капитал и условия на труд | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..

Стартира коледната кампания на фондация „За Нашите Деца“ - Тази Коледа чудесата правите Вие

Фондация „За Нашите Деца“ стартира четвъртото издание на коледната си кампания „Тази Коледа чудесата правите Вие“. Кампанията не е поредната благотворителна инициатива покрай празниците. Целта е тя да ангажира...

Общество | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..