http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Общество
Билборд произвежда вода...от въздуха ПДФ Печат Е-мейл
Вторник, 13 Август 2013 12:09, CSR News


Обикновенно университетите привличат нови студенти чрез традиционни рекламни кампании или представяне на успешно реализирали се студенти. UTEC (Университета по Инженерство и Технологии в Лима, Перу) решава да представи едно интелигентно инженерно откритие за да привлече ново поколение технически ориентирани студенти, готови да правят добро: UTEC създадоха билборд на Пан-Американската магистрала, която произвежда питейна вода...от въздуха.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Кампания "Отвори очи" ПДФ Печат Е-мейл
Четвъртък, 04 Април 2013 12:33, CSR News

 

Разказ на Соня Цанкова - Соната - координатор на кампания "Отвори очи":

"Отвори очи": Началото

Не знам дали сте попадали на кампанията, която подкрепя правото на незрящи хора с кучета водачи да посещават обществени места. Възможно ли е въобще да се налага да има такава кампания? Според мен повече от необходимо. И такава кампания наистина съществува.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Какво има в Зелената къща ПДФ Печат Е-мейл
Петък, 01 Март 2013 16:15, CSR News

 

Зелената къща е място за прием и почивка на най-малките, пространство за социализация и плавен преход към самостоятелност. 

Децата идват придружени от близък (майка, баща, баба, дядо или др.), за да прекарат толкова време, колкото искат – без предварително записване, без предписания или медицински бележки. 

Powered by Web Agency
Етикети:
Продължава
 
УниКредит Кънсюмър Файненсинг e корпоративен дарител номер 1 на SOS Детски селища България за 2012 г. ПДФ Печат Е-мейл
Сряда, 13 Февруари 2013 12:49, SOS Детски селища България

 


Благодарствената грамота бе официално връчена на г-жа Теодора
Бакалова-Петрова, Финансов Директор на УниКредит Кънсюмър Файненсинг

Г-жа Теодора Бакалова-Петрова – финансов директор на УниКредит Кънсюмър Файненсинг връчва дарителски чек от последната кампания, подкрепена от Техномаркет, на г-н Пламен Стоянов – национален директор на SOS Детски селища БългарияБлагодарение на своите клиенти и партньори, дружеството за потребителско финансиране бе
отличено за дарител с най-голям принос към дейността на Сдружението за 2012 г. В поредицата осъществени кампании, УниКредит Кънсюмър Файненсинг успя да въвлече на страната на благотворителността и свои търговски партньори като Техномаркет, Зора, Практикер, Лабиринт, ПС Стор и Рейнбоу България. В най-успешната благотворителна кампания, през месец септември миналата година, подкрепа на УниКредит Кънсюмър Файненсинг оказаха от една страна търговските партньори на компанията, а от друга и Фондация УниКредит. За всеки одобрен кредит, за периода на инициативата, компанията дари по един лев, а търговските партньори удвоиха сумата, събрана от техните търговски обекти. Фондация УниКредит на свой ред помогна, умножавайки цялата събрана сума от кампанията по две.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Chevrolet дарява 250,000 евро на SOS Детски селища ПДФ Печат Е-мейл
Четвъртък, 18 Октомври 2012 14:58, Chevrolet

 

Chevrolet дарява 250,000 евро на SOS Детски селища

 

  • Chevrolet продължава подкрепата си за SOS Детски селища с местни инициативи
  • Програма със 110,000 евро в 11 държави от Централна и Източна Европа, която помага за финансирането на дневните нужди на децата.
  • Даренията на дилъри на Chevrolet осигуряват построяването на SOS Детска градина в Испания
  • Партньорска програма финансира монтирането на слънчеви панели върху къщите на SOS Детски селища в Белгия, Италия и Гърция
  • Chevrolet отбеляза своята 100 годишнина като осигури 100 автомобила за SOS Детски селища

Powered by Web Agency
Продължава
 
Страница 2 от 4