http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
5 начина, по които АТ&Т стимулира служителите си да направят промяна ПДФ Печат Е-мейл
Понеделник, 01 Октомври 2012 14:21, CSR News

„Направи едно нещо” е покана за служителите да помислят за тяхните ежедневни действия и да изберат едно, което могат да променят. Да го променят, така че да има позитивно въздействие върху тях самите, тяхната общност или компания. Тази покана има за цел да разбие страшната дума „Устойчивост” до определено дейстие като например изключване на компютъра вечерта, рециклиране на кенчета от напитки, участие в доброволчески инициативи веднъж месечно или промотиране на електронни фактури на клиентите.

 

Но истинката красота в кампанията „Направи едно нещо” е умението да постигне културна промяна. В края на краищата, щом вендъж ангажирате служителите си да променят поведението си, неминуемо те ще са двигателите на промяната на корпоративната култура.

 

Ето 5 ефективни стратегии, които от компанията откриват за важни:

 

1. Бъдете оригинални и приветствайте иновации – Бъдете прозрачни и споделяйте със служителите си къде се намира компанията в дългото пътешествие към устойчивостта, докато в същото време ги поканете да участват с идеи. Съчетайте кампанията „Направи едно нещо” с вашата компания и с културните норми в организацията, защото иначе служителите няма да й вярват. Например в АТ&Т едно от предложенията за „Направи едно нещо” е служителите да споделят идеите си чрез специално направен вътрешен уебсайт, на който те могат както да предложат нови решения за продуктите и услугите на компанията, така и да коментират и оценяват съществуващите – идеите с най-много гласове се разглеждат от вътрешния фонд „АТ&Т Лидерство”.

 

2. Подчертайте историите на служителите – Мотивирайте служителите чрез признание на тяхната работа и усилия. Всеки месец АТ&Т публикува такива истории във вътрешния уебсайт в раздел новини. Също така стимулират преките ръководители на компанията да наблюдават развитието на идеите в кампанията „Направи едно нещо”. Миналата година компанията публикува и разпространи чрез вътрешните си канали много истории на служителите си, а тази година наградиха 4 Шампиона в кампанията „Направи едно нещо”.

 

3. Направете го в унисон с бизнеса си – Най-добрия начин да ангажирате служителите си към голямата цел Устойчивостта е като свържете социалната си политика към бизнес целите и ценностите. Магазините на AT&T се разпростират из цялите Съединени Щати, а една от новостите е създаване на регионални екипи за кампанията „Направи едно нещо. Един пример е насърчаването на клиентите за електронни фактури, което е една от целите на AT&T. През миналата година един от регионалните екипи увеличи броя на клиентите, ползващи електронни фактури с 4 пъти.

 

4. Направете го просто и забавно – Служителите така или иначе изпълняват много задължения, затова направете вашите инициативи забавни и неизискващи много усилия. Много важно е да подчертаете, че това не е работна задача, а нещо, което наистина е забавно и води до позитивен резултат. Един от начините да го направите е да комуникирате със служителите си по креативен и вдъхновяващ начин (в стил „мисли бързо” и кратко анимационно видео) и винаги се старайте да не отнемате много от ценното им време.

 

5. Подчертайте екипната работа – Оставете служителите си да разберат, че кампанията „Направи едно нещо” започва с индивида, но всъщност реалния резултат се постига чрез колективна работа. Като част от вътрешния „Направи едно нещо” сайт, служителите могат да започнат, управляват или следят много от екипите: в момента повече от 300 екипа от САЩ увеличават позитивното си въздействие. Един от екипите в Тексас започна рециклирането на празни кашони в склада, в които работят. До момента те са рециклирали 159,156 кг кашони и 30,668 кг пластмаса, като по този начин са спестили 17,500 долара от транспорт на отпадъци. Това е колективно въздействие!

 

Чрез осъществяването на кампанията „Направи едно нещо” служителите на АТ&Т са предотвратили извозването на 115 000 кг отпадъци към сметищата и са спестили около 7 милиона галона вода. Максималния успех ще бъде когато следващата велика идея за инициатива се роди от човек, участващ в кампанията, а не от управленското равнище. Тогава културната промяна реално ще бъде факт!

Източник: http://www.triplepundit.com/

Превод: Анастасия Велева

 

Powered by Web Agency