http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg http://csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Печелиш и помагаш ПДФ Печат Е-мейл
Петък, 16 Юли 2010 21:27, Eurofootball.bg

През 2007 година Еврофутбол стартира мащабен социален проект, наречен "Печелиш и помагаш". Неговата главна цел е да подкрепя различни спортни, здравни, културни и социални каузи в страната. В основа му стои и първото по рода си публично частно партньорство между частен и държавен хазартен оператор, обединение в подкрепата на различни каузи. Държавната парично-предметна лотария (ДППЛ), е ключов партньор на Еврофутбол в проекта "Печелиш и помагаш" чрез целевите тиражи за набиране на допълнителни средства по всяка една от темите в проекта. Съгласно устройствения правилник на лотарията 11% от приходите от целевите тиражи се отделят с благотворителна цел за съответната тема.

pechelish-i-pomagash

Взаимоотношенията между двете компании възникнаха, след като ДППЛ потърси Еврофутбол с предложение букмейкърската къща да разпространява лотарийните билети в мрежа от пунктове в цялата страна. В началото се разглеждаха вариантите за дистрибуция на благотворителните тиражи. Дискутираха се различните възможности. Така възникна съвместимост в благотворителните програми на двете компании и в този процес на разговори се стигна до общия проект, наречен "Печелиш и помагаш".

 

 

Най-общо етапите на проект "Печелиш и помагаш" за всяка година са:

-

Подбор на темите, по които ще се правят дарения и ще се реализират кампаниите.

-

Проучване и подбор на подходяща за партниране неправителствена организация, която има опит по съответната тема, така че кампанията и финансирането да са максимално ефективни.

-

Разработване и реализиране на информационната кампания по всяка тема.

-

Организиране на тематични събития за всяка отделна кампания със свободно участие на граждани, с които да се дадат повече информация и гласност по всеки проблем.

-

Даряване на определена сума на организация, която работи активно по проблема.

-

Дистрибуция на билети от целевите тиражи на Държавната парично-предметна лотария в мрежата от букмейкърски пунктове на Еврофутбол на територията на цялата страна.

Powered by Web Agency